lördag 13 mars 2010

Lördag, Mitt Knä, Nintendo...

Senast jag skrev så har det hänt lite grejer...
Jag hade ett samtal med en läkare i går Fredag om mitt knä, Det var min läkare från vårdcentralen.
Hon berättade att min magnetröntgen såg ut på följande sätt,
Jag hade skador på följande organ i knät:
1. Ledband
2. Menisk
3. Främre korsband
Dessutom var det mycket vätska i knät
(Inte så konstigt att jag har gjort mig illa så ofta i knät ,
när det är så mycket som är trasigt......)

Det blev bestämt på samtalet var att jag vill göra någonting åt knät.
Så nu blir det ett nytt besök på Ortopeden i Falun för att prata om framtiden.
Alltså de alternativen som finns...

Det som jag vill är att:
Mitt knä ska bli så bra som möjligt,Så fort som möjligt!
Vi får se hur det blir....
.
Idag har jag haft ett helt dagis här hemma....
Jag har varit barnvakt åt Theresias barn eftersom hon har jobbat i Romme Alpin.
Dessutom har Emilia haft två kompisar här, så det har varit Jag och 7 barn......
När vi åt var det "bara" 5 barn.....


Men det har varit en rolig dag!!!
Vi har lekt och haft det skoj....
Theresia har också Nintendo Wii och de hade med sig spelet: Super Mario Bros. Wii
Jag och Theresias yngsta son Sebastian har spelat det i flera timmar idag.
NOSTALGI!!!
När jag var mindre och bodde hemma så hade jag Nintendo 8 Bit,
och jag hade alla Mario Bros spel och var även med i Nintedo Tidningen med Highest Score på Super Mario Bros 1!
HÄRLIGT!!!

.
Men jag måste erkänna att det var lite bättre grafik i det Mario Bros spel jag spelade idag...
:-).

Kom ihåg att Rösta på Anna Bergendahl i kväll!
Finalen på Melodifestivalen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar