söndag 12 april 2009

Hemma i tältet igen!

Nu ligger vi tältet och har ont överallt. Vår topptur tog 15 timmar, (07.30-22.30).
Totalt gjorde vi en höjd klättring på 1600 meter och vi gick även till och från berget, vilket bara det är 9 km.
Vi hade otrolig tur med vädret, det var strålande sol och blå himmel nästan hela tiden.
Jag såg att korten från toppen var lite suddiga, korten med min vanliga kamera blev bättre.
Mitt knä höll, men nu gör det ont på alla andra ställen...får se om vi kan gå i morgon.
Vi åker tillbaka till Kiruna på måndag.
La in två kort från ner klättringen.
Nu behöver vi sova.
God natt! :-

---- 
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

4 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att ni haft en känsla av att vara en del av nå´t stort, när jag ser era bilder. Den naturupplevelsen känns!!
    Mamma Ann

    SvaraRadera
  2. Jag måste då säga att det ni har gjort är riktigt häftigt,härliga natur bilder, härlig naturupplevelse.
    Du har en dotter som är väldigt stolt över dig.
    Hoppas resan hem går bra,sköt om er.
    Mvh Jimmie

    SvaraRadera
  3. Ni är Helt Otroliga!!
    Är mäkta Imponerad!!
    Jätte kul att du ringde igår när ni var på toppen.

    Det ser jättefint ut på alla bilder,vilket landskap!

    Skönt att allt har gått bra...har varit lite orolig måste jag säga.Rädd att ditt knä inte skulle orka.
    Nu vill vi att du kommer hem snart!!

    Ha Det Så Bra Resten av trippen. Och Sug i dig av allt!!

    Många Kramar,zandra

    SvaraRadera
  4. HURRA!!! HURRA!!! HURRA!!!! GISSA OM JAG ÄR STOLT ÖVER DEJ MAGNUS!!!!!!
    Jag ljuger ju inte om jag säger att man varit liiite orolig också, men nu är det ju bara att fira!!!

    Massor av påskkramar till dej från oss på Koralvägen!!

    SvaraRadera